Właściciel DUDUS Opublikowano 19 Lipca 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Regulamin Forum: §1. Postanowienia Ogólne: Rejestrując się na Forum, oświadczasz, iż zapoznałeś się z niniejszym regulaminem i zobowiązujesz się go przestrzegać oraz ponosić konsekwencje w przypadku jego naruszenia. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z konieczności przestrzegania go. Każdy Użytkownik może posiadać maksymalnie jedno konto na Forum. Udostępnianie swojego konta innym Użytkownikom jest zabronione. Zabrania się tworzenia kont zawierających w nazwie użytkownika nieprzyzwoitych wyrażeń lub obelg, zarówno w języku polskim, jak i obcym oraz rejestracji nicków o wymowie politycznej, rasistowskiej, pornograficznej, religijnej lub nawiązującej do innych stron internetowych i serwerów konkurencyjnych sieci. W szczególności zabronione są nazwy kojarzące się z faszyzmem, nazizmem, antysemityzmem, komunizmem i propagowaniem nienawiści. Jeśli zajdzie taka potrzeba, Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany nicku Użytkownika na losowy, wybrany przez nią. Użytkownik konta powinien mieć świadomość, że niektóre zachowania pozornie niegroźne, bo mające miejsce w świecie wirtualnym, są również przestępstwem. Groźby, które zagrażają bezpieczeństwu osoby, publikowanie czyichś danych osobowych bez jego zgody, namawianie do cyberseksu, rozpowszechnianie pornografii, piractwo, plagiatowanie - konsekwencje tego mogą być poniesione nie tylko na Forum. Zakazuje się posiadania jakichkolwiek rang funkcyjnych (wyższych niż Użytkownik) na innych Forach/serwerach, w przypadku starania się o którąkolwiek z rang na Pykownia.pl. Zabrania się dodawania muzyki w profilu, w której jest nadmierna ilość przekleństw. W przypadkach, gdy Użytkownik wykazuje jakiekolwiek przejawy działań, które mają na celu negatywnie wpływać na atmosferę panującą na Forum, odbierać przyjemność z jego przeglądania bądź, gdy oczernia Forum (lub Użytkowników/Administrację), wypowiada się w sposób bardzo nieprzychylny bez poparcia swoich słów konkretnym dowodami - Administracja ma prawo ukarać takiego Użytkownika ostrzeżeniem o wartości 10, równoznacznym ze zbanowaniem. W tym punkcie nie zakazujemy Użytkownikom wyrażać własnej opinii, nawet, jeżeli ma być ona negatywna, ale wyrażać swoją opinię można w kulturalny i przyzwoity sposób - należy mieć to na uwadze. Wysokość nakładanych kar jest uznaniowa i zależy wyłącznie od decyzji Administracji, która nie podlega negocjacjom, ale istnieje możliwość odwołania się zarówno od kary, jak i jej wysokości. Wszelkiego rodzaju zachowania, wypowiedzi lub treści, które będą miały na celu podjudzanie kogoś przeciwko komuś, namawianie do nienawiści lub ośmieszania danej osoby bądź też nawet jawna dyskryminacja i "tępienie" danego Użytkownika - mogą zostać ukarane nawet banem na forum. Na całym Forum i we wszystkich jego elementach (należą do nich: Czatbox, skrzynka wiadomości prywatnych, profil Użytkownika, Kluby) obowiązuje zakaz udostępniania: - treści rasistowskich, faszystowskich i nawiązujących do innych ideologii totalitarnych - treści i linków do treści oraz stron z materiałami o charakterze pornograficznym - treści erotycznych - przez erotykę rozumiemy wszystkie treści i linki do treści oraz stron z materiałami o charakterze dwuznacznym - treści obrażających czyjąś godność religijną - treści dla osób pełnoletnich lub informujących o używkach, które są zakazane lub częściowo zakazane na terenie RP - treści obrażających Użytkowników Forum Gracz ma 7 dni na odwołanie się od wszelkich kar. Aby to zrobić, musi napisać do kogoś z Administracji (Junior Administrator i wyżej) we wiadomości prywatnej, wraz ze szczegółowym wyjaśnieniem sytuacji i ewentualnymi dowodami. Po upływie tego czasu odwołania będą odrzucane. §2. Tematy & posty: Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. Przed napisaniem tematu, sprawdź czy podobny już nie istnieje. Jeżeli temat został zamknięty lub usunięty, nie zakładaj go ponownie, zgłoś post/napisz do Administracji z zapytaniem, co było powodem takiej decyzji. W każdym temacie panuje absolutny zakaz: - spamowania oraz pisania postów nie na temat - wszelkiego rodzaju kłótni oraz prowokacji do nich, gróźb, pomówień, złośliwych komentarzy i uwłaszczania godności osobistej - wulgarnego wypowiadania się - pisania postów emanujących zawiścią, zazdrością, mających na celu ubliżenie lub obrażenie Użytkownika/jego rodziny - umyślnego rozciągania postów Zabrania się pisania w tematach nieaktywnych od 14 dni (nie dotyczy: HydePark). Zakazuje się udostępnianie odnośników do stron zawierających tzw. straszaki (screamery)/nadmierne wulgaryzmy/epatujące erotyką, przemocą. Zabrania się celowego nabijania reputacji drugiemu Użytkownikowi. Jeżeli twoje podanie zostało odrzucone, następne możesz napisać dopiero po tygodniu. Zakazuje się wypowiadania w swoich podaniach. Zabrania się spamowania postami w działach (o tym, czy osoba spamuje - decyduje Administracja). Nie pisz posta pod postem, od tego jest opcja "Edytuj". Każdą wypowiedź w podaniu poprzyj przynajmniej trzema argumentami. Powody typu: "to co wyżej'', "powody up'' itp. również będą karane. Staraj się pisać wypowiedź "własnymi słowami", nie kopiuj wypowiedzi innych Użytkowników. Gracz zobowiązany jest do przestrzegania kultury słowa w swoich wypowiedziach oraz do stosowania zasad poprawnej pisowni, ortografii i interpunkcji. Zakaz używania koloru czerwonego i jego odcieni - ten jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla Administracji. Nie pisz CAPS LOCK'iem. Staraj się, by twoje wypowiedzi były przejrzyste i czytelne. §3. Ostrzeżenia (warny): O tym, czy użytkownik dostanie upomnienie/warna, decyduje Moderator lub Administracja. Za złamanie któregokolwiek punktu Regulaminu użytkownik może zostać/zostaje ukarany ostrzeżeniem. Zakazane jest dawanie ostrzeżeń poprzez osobę pełniąca niższą rangę, osobom pełniącym wyższą. Każdy Użytkownik pełniący funkcję od admina wzwyż ma obowiązek odrobienia otrzymanego ostrzeżenia w czasie nie dłuższym niż okres dwóch tygodni. Od rangi opiekun wzwyż czas ten wynosi tydzień. W innym przypadku Użytkownik traci pełnioną funkcję/rangę. Każdego warna można odpracować - kliknij tutaj. Każdy Użytkownik pełniący funkcję Admina Serwera i Multi Admina ma obowiązek odrobienia otrzymanego ostrzeżenia w czasie nie dłuższym niż okres dwóch tygodni. Od rangi Grafik i wyżej (zgodnie z przedstawioną legendą rang na samym dole strony głównej Forum) - czas ten wynosi tydzień. W innym przypadku Użytkownik traci pełnioną funkcję/rangę. Użytkownik ma prawo odwołać się od warna. Aby to zrobić, musi napisać do kogoś z Administracji we wiadomości prywatnej. Każdy Użytkownik posiadający 10 warnów, otrzymuje bana na forum bez możliwości odrobienia go. Tworzenie multikont skończy się banem, zgodnie z Regulaminem. Warn werbalny (słowny) służy do informowania użytkownika o złamaniu regulaminu - nie ma on żadnej wartości i nie trzeba go odpracowywać. Każde pozytywne działanie na korzyść sieci może być nagradzane usunięciem warna przez Administrację. §4. Avatary, tło profilu i sygnatury: Zabrania się używania avatarów, tła profilu i sygnatur z treściami wulgarnymi, rasistowskimi, erotycznymi, obrażających czyjąś godność religijną, bądź nawiązujących do nienawiści, oraz takimi, które ogólnie zostały przyjęte za niewłaściwe. Administracja może usunąć avatar/tło profilu/sygnaturę, jeśli uzna je za niewłaściwe - bez podawania przyczyny. Treść nie może zawierać reklam innych stron/serwerów. §5. Reklamowanie Sieci: Jeżeli wykonujemy reklamy, to nick z Naszego Forum musi być choć odrobinę podobny na innym Forum. Zabrania się wykonywania reklam przez bota. Zabrania się robienia reklam na Forach, które nie posiadają działu do reklamowania. Zabrania się wykonywania reklam na Forach posiadających darmową domenę. Nazwa tematu powinna brzmieć "Pykownia.pl - Popykaj razem z Nami" (jeżeli nie łamie ona Regulaminu danego Forum). Temat z reklamą Naszego Forum musi być widoczny, bez logowania się. §6. Postanowienia końcowe: W przypadku zostania zbanowanym na Forum/serwerze, osobie nie przysługuje zwrot kosztów oraz traci posiadane rangi bezpowrotnie. Jeżeli znalazłeś treść naruszającą Regulamin, zgłoś dany post, w ostateczności zgłoś to Moderatorowi lub Administratorowi. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez Użytkowników. Wobec wszystkich prób ataków DDoS, będą wszczynane postępowania zgodnie z Art. 268. §1. Inne nieujęte w Regulaminie istotne zasady, może przytoczyć każdy Administrator Forum. Pozostałe przewinienia, które nie zostały tutaj wymienione, będą oceniane przez Administrację i na podstawie ich decyzji będą wystawione kary. Decyzja Administratora jest ostateczna i niepodważalna. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bez uprzedniego informowania Użytkowników. Nowe/zmodyfikowane podpunkty w głównych regulaminach Forum będą pogrubione przez miesiąc od wprowadzenia. Polityka prywatności: https://pykownia.pl/privacy O plikach cookies: https://pykownia.pl/cookies USTAWA O PRAWACH AUTORSKICH: Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1). Autor: @ szadoł Główne zmiany: @ NoWay. ❥ Aktualizuje obecnie: Administracja Ostatnia aktualizacja: 24.08.2019 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel DUDUS Opublikowano 24 Maja Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Maja Przeniesione tutaj: https://pykownia.pl/regulamin/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi