Regulamin Forum
Regulamin Forum:
§1. Postanowienia Ogólne:
- Rejestrując się na Forum, oświadczasz, iż zapoznałeś się z niniejszym regulaminem i zobowiązujesz się go przestrzegać oraz ponosić konsekwencje w przypadku jego naruszenia. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z konieczności przestrzegania go.
- Każdy Użytkownik może posiadać maksymalnie jedno konto na Forum.
- Udostępnianie swojego konta innym Użytkownikom jest zabronione.
- Zabrania się tworzenia kont zawierających w nazwie użytkownika nieprzyzwoitych wyrażeń lub obelg, zarówno w języku polskim, jak i obcym oraz rejestracji nicków o wymowie politycznej, rasistowskiej, pornograficznej, religijnej lub nawiązującej do innych stron internetowych i serwerów konkurencyjnych sieci. W szczególności zabronione są nazwy kojarzące się z faszyzmem, nazizmem, antysemityzmem, komunizmem i propagowaniem nienawiści. Jeśli zajdzie taka potrzeba, Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany nicku Użytkownika na losowy, wybrany przez nią.
- Użytkownik konta powinien mieć świadomość, że niektóre zachowania pozornie niegroźne, bo mające miejsce w świecie wirtualnym, są również przestępstwem. Groźby, które zagrażają bezpieczeństwu osoby, publikowanie czyichś danych osobowych bez jego zgody, namawianie do cyberseksu, rozpowszechnianie pornografii, piractwo, plagiatowanie - konsekwencje tego mogą być poniesione nie tylko na Forum.
- Zakazuje się posiadania jakichkolwiek rang funkcyjnych (wyższych niż Użytkownik) na innych Forach/serwerach, w przypadku starania się o którąkolwiek z rang na Pykownia.pl.
- Zabrania się dodawania muzyki w profilu, w której jest nadmierna ilość przekleństw.
- W przypadkach, gdy Użytkownik wykazuje jakiekolwiek przejawy działań, które mają na celu negatywnie wpływać na atmosferę panującą na Forum, odbierać przyjemność z jego przeglądania bądź, gdy oczernia Forum (lub Użytkowników/Administrację), wypowiada się w sposób bardzo nieprzychylny bez poparcia swoich słów konkretnym dowodami - Administracja ma prawo ukarać takiego Użytkownika ostrzeżeniem o wartości 10, równoznacznym ze zbanowaniem. W tym punkcie nie zakazujemy Użytkownikom wyrażać własnej opinii, nawet, jeżeli ma być ona negatywna, ale wyrażać swoją opinię można w kulturalny i przyzwoity sposób - należy mieć to na uwadze.
- Wysokość nakładanych kar jest uznaniowa i zależy wyłącznie od decyzji Administracji, która nie podlega negocjacjom, ale istnieje możliwość odwołania się zarówno od kary, jak i jej wysokości.
- Wszelkiego rodzaju zachowania, wypowiedzi lub treści, które będą miały na celu podjudzanie kogoś przeciwko komuś, namawianie do nienawiści lub ośmieszania danej osoby bądź też nawet jawna dyskryminacja i "tępienie" danego Użytkownika - mogą zostać ukarane nawet banem na forum.
-
Na całym Forum i we wszystkich jego elementach (należą do nich: Czatbox, skrzynka wiadomości prywatnych, profil Użytkownika, Kluby) obowiązuje zakaz udostępniania:
- treści rasistowskich, faszystowskich i nawiązujących do innych ideologii totalitarnych
- treści i linków do treści oraz stron z materiałami o charakterze pornograficznym
- treści erotycznych - przez erotykę rozumiemy wszystkie treści i linki do treści oraz stron z materiałami o charakterze dwuznacznym
- treści obrażających czyjąś godność religijną
- treści dla osób pełnoletnich lub informujących o używkach, które są zakazane lub częściowo zakazane na terenie RP
- treści obrażających Użytkowników Forum -
Gracz ma 7 dni na odwołanie się od wszelkich kar. Aby to zrobić, musi napisać do kogoś z Administracji (Junior Administrator i wyżej) we wiadomości prywatnej, wraz ze szczegółowym wyjaśnieniem sytuacji i ewentualnymi dowodami. Po upływie tego czasu odwołania będą odrzucane.
§2. Tematy & posty:
- Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
- Przed napisaniem tematu, sprawdź czy podobny już nie istnieje.
- Jeżeli temat został zamknięty lub usunięty, nie zakładaj go ponownie, zgłoś post/napisz do Administracji z zapytaniem, co było powodem takiej decyzji.
-
W każdym temacie panuje absolutny zakaz:
- spamowania oraz pisania postów nie na temat
- wszelkiego rodzaju kłótni oraz prowokacji do nich, gróźb, pomówień, złośliwych komentarzy i uwłaszczania godności osobistej
- wulgarnego wypowiadania się
- pisania postów emanujących zawiścią, zazdrością, mających na celu ubliżenie lub obrażenie Użytkownika/jego rodziny
- umyślnego rozciągania postów - Zabrania się pisania w tematach nieaktywnych od 14 dni (nie dotyczy: HydePark).
- Zakazuje się udostępnianie odnośników do stron zawierających tzw. straszaki (screamery)/nadmierne wulgaryzmy/epatujące erotyką, przemocą.
- Zabrania się celowego nabijania reputacji drugiemu Użytkownikowi.
- Jeżeli twoje podanie zostało odrzucone, następne możesz napisać dopiero po tygodniu.
- Zakazuje się wypowiadania w swoich podaniach.
- Zabrania się spamowania postami w działach (o tym, czy osoba spamuje - decyduje Administracja).
- Nie pisz posta pod postem, od tego jest opcja "Edytuj".
- Każdą wypowiedź w podaniu poprzyj przynajmniej trzema argumentami. Powody typu: "to co wyżej'', "powody up'' itp. również będą karane.
- Staraj się pisać wypowiedź "własnymi słowami", nie kopiuj wypowiedzi innych Użytkowników.
- Gracz zobowiązany jest do przestrzegania kultury słowa w swoich wypowiedziach oraz do stosowania zasad poprawnej pisowni, ortografii i interpunkcji.
- Zakaz używania koloru czerwonego i jego odcieni - ten jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla Administracji.
- Nie pisz CAPS LOCK'iem.
- Staraj się, by twoje wypowiedzi były przejrzyste i czytelne.
§3. Ostrzeżenia (warny):
- O tym, czy użytkownik dostanie upomnienie/warna, decyduje Moderator lub Administracja.
- Za złamanie któregokolwiek punktu Regulaminu użytkownik może zostać/zostaje ukarany ostrzeżeniem.
- Zakazane jest dawanie ostrzeżeń poprzez osobę pełniąca niższą rangę, osobom pełniącym wyższą.
- Każdy Użytkownik pełniący funkcję od admina wzwyż ma obowiązek odrobienia otrzymanego ostrzeżenia w czasie nie dłuższym niż okres dwóch tygodni. Od rangi opiekun wzwyż czas ten wynosi tydzień. W innym przypadku Użytkownik traci pełnioną funkcję/rangę.
- Każdego warna można odpracować - kliknij tutaj.
- Każdy Użytkownik pełniący funkcję Admina Serwera i Multi Admina ma obowiązek odrobienia otrzymanego ostrzeżenia w czasie nie dłuższym niż okres dwóch tygodni. Od rangi Grafik i wyżej (zgodnie z przedstawioną legendą rang na samym dole strony głównej Forum) - czas ten wynosi tydzień. W innym przypadku Użytkownik traci pełnioną funkcję/rangę.
- Użytkownik ma prawo odwołać się od warna. Aby to zrobić, musi napisać do kogoś z Administracji we wiadomości prywatnej.
- Każdy Użytkownik posiadający 10 warnów, otrzymuje bana na forum bez możliwości odrobienia go. Tworzenie multikont skończy się banem, zgodnie z Regulaminem.
- Warn werbalny (słowny) służy do informowania użytkownika o złamaniu regulaminu - nie ma on żadnej wartości i nie trzeba go odpracowywać.
-
Każde pozytywne działanie na korzyść sieci może być nagradzane usunięciem warna przez Administrację.
§4. Avatary, tło profilu i sygnatury:
- Zabrania się używania avatarów, tła profilu i sygnatur z treściami wulgarnymi, rasistowskimi, erotycznymi, obrażających czyjąś godność religijną, bądź nawiązujących do nienawiści, oraz takimi, które ogólnie zostały przyjęte za niewłaściwe.
- Administracja może usunąć avatar/tło profilu/sygnaturę, jeśli uzna je za niewłaściwe - bez podawania przyczyny.
-
Treść nie może zawierać reklam innych stron/serwerów.
§5. Reklamowanie Sieci:
- Jeżeli wykonujemy reklamy, to nick z Naszego Forum musi być choć odrobinę podobny na innym Forum.
- Zabrania się wykonywania reklam przez bota.
- Zabrania się robienia reklam na Forach, które nie posiadają działu do reklamowania.
- Zabrania się wykonywania reklam na Forach posiadających darmową domenę.
- Nazwa tematu powinna brzmieć "Pykownia.pl - Popykaj razem z Nami" (jeżeli nie łamie ona Regulaminu danego Forum).
-
Temat z reklamą Naszego Forum musi być widoczny, bez logowania się.
§6. Postanowienia końcowe:
- W przypadku zostania zbanowanym na Forum/serwerze, osobie nie przysługuje zwrot kosztów oraz traci posiadane rangi bezpowrotnie.
- Jeżeli znalazłeś treść naruszającą Regulamin, zgłoś dany post, w ostateczności zgłoś to Moderatorowi lub Administratorowi.
- Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez Użytkowników.
- Wobec wszystkich prób ataków DDoS, będą wszczynane postępowania zgodnie z Art. 268. §1.
- Inne nieujęte w Regulaminie istotne zasady, może przytoczyć każdy Administrator Forum.
- Pozostałe przewinienia, które nie zostały tutaj wymienione, będą oceniane przez Administrację i na podstawie ich decyzji będą wystawione kary.
- Decyzja Administratora jest ostateczna i niepodważalna.
- Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bez uprzedniego informowania Użytkowników.
-
Nowe/zmodyfikowane podpunkty w głównych regulaminach Forum będą pogrubione przez miesiąc od wprowadzenia.
Polityka prywatności: https://pykownia.pl/privacy
O plikach cookies: https://pykownia.pl/cookies
USTAWA O PRAWACH AUTORSKICH: Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).
Autor: @ szadoł
Główne zmiany: @ NoWay. ❥
Aktualizuje obecnie: Administracja
Ostatnia aktualizacja: 24.08.2019 r.