Skocz do zawartości
Majo

SKARGA NA PREZERWATYWKE I BRUNECIE, ADMINÓW SERWERA 4FUN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym złożyć skargę na dwóch administratorów serwera 4FUN, a mianowicie Brunecie i Prezerwatywke. Prezentują sobą poziom najniższej klasy społecznej, wyzywają graczy, zamiast upomnieć kogoś bez głosu po mutacji stosują wyzwiska, piszą, że gdy jak to ujmę WAŻNIEJSZYCH ADMINISTRATORÓW takich jak Edziu czy Wąski to oni mają racje, o wszystko mają problem, zniechęcają tym graczy do gry na waszym serwerze, myślę że ktoś kto jest w administracji powinien prezentować swoją osobą jakiś poziom, a nie rynsztokowe odzywki.

Mam nadzieje, że coś się zmieni, lub też stracą oni swoje stanowiska i na serwerze zacznie grać więcej graczy.

Pozdrawiam,

Majo. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

bez jaj nie rob ze Mnie Osamy Binladena haha :D nie slyszalem całęj sytuacji ale bylem przy tych mutatech od Pr3zerwatywki slyszalem tez jak straszyl banem goscia za mute czy kulture ;) co niektorzy nie rozumieja co to znaczy 4fun, zwracam Honor Adminowi za muta nie do konca bylem w temacie :) pozwole sobie jednak zamiescic tutaj taka mała wzmianke na temat wyzwisk wzgledem rodzicow, co by sie nie dzialo na serwerze nie obrazamy RODZICOW tutaj dokonal tego Admin > 

Debsiu dropped
Debsiu has left the game
patryk is joining the Counter-Terrorist force
DEAD Pr3zerwatywka. : Rucham Ci matke
[CSXGuard] "ex_interp 0.01": (ST Blocked)
[U-AFK] Przerzucam gracza: Player do Spectator z powodu bycia AFK [25 s

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co do tego wycinka z konsoli to gracz mial nick " RuchalemCiŻone" i mi coś odwalilo i poprostu napisalem tak z dupy "Rucham Ci matke" ktore nie mialo na celu nikogo urazic. 



A Teraz co do skargi. 
@Majo ciągle albo to spiewal przez mikrofon lub puszczał muzyke, gdy zwróciłem mu uwagę bądź dałem muta to zaczęły się liczne wyzwiska itd. w moja i Bruneci strone. 

§4. Obowiązuje szeroko pojęty zakaz nadużywania mikrofonu.

a. Dozwolone jest używanie po przejściu mutacji 
b. Wyjątkiem jest używanie mikrofonu do przekazywania informacji w trakcie rund/po padnięciu.
c. Zabronione jest do niego piszczeć, bekać, krzyczeć, puszczać przez niego muzykę itp. 

Godzinę temu, Majo napisał:

 wyzywają graczy, zamiast upomnieć kogoś bez głosu po mutacji stosują wyzwiska, piszą, że gdy jak to ujmę WAŻNIEJSZYCH ADMINISTRATORÓW takich jak Edziu czy Wąski to oni mają racje, o wszystko mają problem, zniechęcają tym graczy do gry na waszym serwerze, myślę że ktoś kto jest w administracji powinien prezentować swoją osobą jakiś poziom, a nie rynsztokowe odzywki.

Nikt nic nie powiedział że nasze słowo jest ważniejsze niż Wąskiego, no ale Admina "Edziu" Zdanie jest chyba ważniejsze (Bedzie widoczne w screenie) .http://www115.zippyshare.com/v/0PVrOKnv/file.htmlt

PS.  Tak jak do regulaminu serwera sie nie dostosowales tak i do wzoru skargi. :)

Edytowane przez Pr3zerwatywa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

         Człowieku całkowicie nie rozumiem co ty gadasz xD Wyzywają graczy.. powiedziałam ,, zamknij ryj,, nie chciałam dawać muta graczowi ani bana za mikro bo ma prawo do dawania info  a ile razy można  powtarzać ze mikro +16!?   ''piszą, że gdy jak to ujmę WAŻNIEJSZYCH ADMINISTRATORÓW takich jak Edziu czy Wąski to oni mają racje''  tego również nie rozumiem .. nie  przypominam sobie żebym coś takiego mówiła xDD Czasami również nerwy puszczają jak mówi Ci się żebyś się ogarnął a Ty krzyczysz na mikro.. używasz wulgarnych słów i z   pewną osobą mnie obrażacie ;) 

§4. Obowiązuje szeroko pojęty zakaz nadużywania mikrofonu.

a. Dozwolone jest używanie po przejściu mutacji 
b. Wyjątkiem jest używanie mikrofonu do przekazywania informacji w trakcie rund/po padnięciu.
c. Zabronione jest do niego piszczeć, bekać, krzyczeć, puszczać przez niego muzykę itp.
                            dostałeś kicka  potem mute rzekomo miałeś się ogarnąć dostałeś un i co ? I nadal puszczałeś muzykę .
            A teraz siedzę na tsi'e i mój kolega wszedł na serwer i podobno Pan Majo na mnie i na Prezke ostro wjeżdża ;)  Rzekomo jestem SUKA  człowieku nie znasz mnie to nie       pierdol głupot...  Buziaczki ;* 
               

Edytowane przez Brunecia:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a ja ci powiem tak po 1.  (Serwer Bez Cenzury !!!!)  po 2. @Brunecia:) nie ma mutacji bo to dziewczyna :hrhr:.  3.  Jak ci się nie podoba to mogłeś zmienić serwer 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Netan TDW napisał:

a ja ci powiem tak po 1.  (Serwer Bez Cenzury !!!!)  po 2. @Brunecia:) nie ma mutacji bo to dziewczyna :hrhr:.  3.  Jak ci się nie podoba to mogłeś zmienić serwer 

  Powiedziałam mu to samo ...  jeżeli mu się nie podoba może zmienić serwer .. to jest jedna osoba a znajomych którzy mogę przyjść na jego miejsce jest sporo ;) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Powietm tak ,byłem przy sytuacji cały czas , Potwierdzam to co Brunecia napisała i kolega prezerwatywa. Wgl Jak majlo puszczał muzyke i śpiewał to wszystkim przeszkadzało a on dalej swoje , tylko Edziu mu pozwala i chyba tylko mu się podoba jak puszcza a innym nie. Na Dodatek Edziu regulaminu nie zna, więc tyle na temat :) Pozdrawiam :D 

 

PS: Więc Dużo osób było za tym żeby go zmutować :D 

Edytowane przez HitBasse

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, HitBasse napisał:

Powietm tak ,byłem przy sytuacji cały czas , Potwierdzam to co Brunecia napisała i kolega prezerwatywa. Wgl Jak majlo puszczał muzyke i śpiewał to wszystkim przeszkadzało a on dalej swoje , tylko Edziu mu pozwala i chyba tylko mu się podoba jak puszcza a innym nie. Na Dodatek Edziu regulaminu nie zna, więc tyle na temat :) Pozdrawiam :D 

 

PS: Więc Dużo osób było za tym żeby go zmutować :D 

znam regulamin ;) wybacz ze nie padalem kiedy puszczal muzyke wiec nie moglo mi to przeszkadzac, a jesli chodzi o mute to zdania sa podzielone ;) nie uwazam swoich praw za wyzsze od waszych wiec nie rozumiem gowno burzy wokol mojej osoby ;) po drugie @HitBasse pokaz mi kurwa gdzie mu pozwalalem na to ;) powiedzialem jedynie ze to serwer 4fun bez cenzury wiec nie robcie o to afer bo puszcza muzyke ludziom ktorzy go o to prosza jak nie zyje wiec nie przeszkadza grajacym osobom :) pozdrawiam 

nA dodatek nie ma co sie dziwic ze byles przy sytuacji skoro ciagle siedzicie na Ts w trojke ;) to tez jebie infem z tsa :) pozdrowki 

Edytowane przez ☛`Edziu
blad

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Edziu, nie kłam teraz ze nie pozwalales.  Sam wywołałes praktycznie ta gówno burzę, pisałeś nie raz zeby go nie mutowac itd. I pobierz ssy ktore wstawiłem iż nie wiem czemu ale nie  mogłem ich wstawić tu. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, ☛`Edziu napisał:

znam regulamin ;) wybacz ze nie padalem kiedy puszczal muzyke wiec nie moglo mi to przeszkadzac, a jesli chodzi o mute to zdania sa podzielone ;) nie uwazam swoich praw za wyzsze od waszych wiec nie rozumiem gowno burzy wokol mojej osoby ;) po drugie @HitBasse pokaz mi kurwa gdzie mu pozwalalem na to ;) powiedzialem jedynie ze to serwer 4fun bez cenzury wiec nie robcie o to afer bo puszcza muzyke ludziom ktorzy go o to prosza jak nie zyje wiec nie przeszkadza grajacym osobom :) pozdrawiam 

 

Nie nie , Byłeś przy tym jak Majlo Puszczał muzyke i go Prezerwatywa Zmutał na życzenie graczy i swoje , A ty kazałeś go odmutować i dalej puszczał muzyke i potem afera na serwerze pomiędzy kłótnią twoją a prezerwatywą na dodatek zakazałeś żeby go nie mutować bo inaczej będą konsekwencje :) to jest 4maps no i ch.. ze jest bez cenzury ale regulamin to regulamin zakazuje puszczania muzyki :)

 

P.S wgl Do Cb nic nie mam :) 

Edytowane przez HitBasse

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, HitBasse napisał:

 

Nie nie , Byłeś przy tym jak Majlo Puszczał muzyke i go Prezerwatywa Zmutał na życzenie graczy i swoje , A ty kazałeś go odmutować i dalej puszczał muzyke i potem afera na serwerze pomiędzy kłótnią twoją a prezerwatywą na dodatek zakazałeś żeby go nie mutować bo inaczej będą konsekwencje :) to jest 4maps no i ch.. ze jest bez cenzury ale regulamin to regulamin zakazuje puszczania muzyki :)

 

P.S wgl Do Cb nic nie mam :) 

po tym jak Werka napisala mi dlaczego dostaje muta odpuscilem temat i sam napisalem graczowi zeby dal spokoj i zostawil to micro ;) ja zachowalem sie odpowiednio wiec nie rozumiem o co zal byl do Mnie ;) rowniez do Ciebie nic nie mam, a jesli chodzi o Admina Pr3zerwatywke to wypowiedzialem sie w temacie o co robilem dym, Browar dostal degrada za perma z lamieniem mogl przez omylke wcisnac zla dlugosc bana, tutaj Admin obrazil czyjas mame, nie ma znaczenia jaki byl powod jak dla Mnie konsekwencje sa jasne ;)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, ☛`Edziu napisał:

po tym jak Werka napisala mi dlaczego dostaje muta odpuscilem temat i sam napisalem graczowi zeby dal spokoj i zostawil to micro ;) ja zachowalem sie odpowiednio wiec nie rozumiem o co zal byl do Mnie ;) rowniez do Ciebie nic nie mam, a jesli chodzi o Admina Pr3zerwatywke to wypowiedzialem sie w temacie o co robilem dym, Browar dostal degrada za perma z lamieniem mogl przez omylke wcisnac zla dlugosc bana, tutaj Admin obrazil czyjas mame, nie ma znaczenia jaki byl powod jak dla Mnie konsekwencje sa jasne ;)

 

 

Odpuściłeś temat to fakt , upomniałeś też fakt , ale i tak swoje robił , Chociaż bana mogłeś mu dać na 30 -1h bana żeby zapoznał sie z regulaminem i nie puszczał muzyki Tu napisałem na temat Maja :) Wiesz jak to denerwuje runda jest , chcą podać info a ten muzyke puszcza i nie słychać co mówią, Można gracza również zmutować ale pewnie nie wszyscy wiedzą :) 

 

P.S Dobra już nie spammy poczekamy na siły wyższe :) hehe :D

Edytowane przez HitBasse

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ogolnie to prawda, ale jestesrmy na tyle dorosli, ze wyzwiska w necie to jest codziennosc, btw majo puszczal muzyke i kazdy sie przy tym bawil wiec nie wiem po co te farmazony leca:) miedzy innymi ja rowniez spiewalem sobie z duza iloscia graczy, a ci co chcieli mutowali go. nie raz wyzywalem gracza jak i on mnie, po prostu trzeba troche dystansu, a co do mikrofon +16 to jestem za wciaz i nie dziwie sie, ze mu zwrocila uwage, cs rowniez jest bodajze od 16 czy 18 a i tak dzieci w niego graja.

//////

uwazam, ze skarga do odrzucenia.

Edytowane przez skl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

NO to ja już nie rozumiem jednego . Po co jest coś takiego jak regulamin. Wypelnialam z prezka obowiązki admina a napisane jest 

ZABronione jest puszczać przez niego muzykę.

 

Niech każdy przeczyta regulamin. Proszę. Będzie łatwiej i Dla adminów i dla graczy.

Suka nie ma nic więcej do powiedzenia.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest z wami jak z dziecmi, gralem kiedy on puszczal muzyke i mimo to ze puszczal to co chcialem to i tak regulamin to regulamin, co do tych 2 adminkow to nie mam nic do was ale wiecej opanowania bo jako admini macie dawac przyklad. Wyzywacie kogos? Ile wy kurwa macie lat? Jeden drugiemu w realu by w oczy nie spojrzal, lubie cie prezerwatywka ale zeby kogos obrazac? Zastanow sie ziom. Co do bruneci, sam jestem surowy ale nie przypierdalam sie do kogos odrazu z ryjem za przeproszeniem. Kultury nie miejcie spoko, sam jej nie mam, ale szacunek sie nalezy do drugiej osoby i mimo to ze puszcza ta muzyke to go nie wyzywaj, chyba ze macie umysl 12 latka to wtedy nawet admin wam sie nie nalezy. Co tu duzo mowic, opierdolic i adminow i tego ziomka i sprawa zalatwiona nie ma co robic boruty bo jest ona zbedna. Kazdy ma swoje zdanie na ten temat, ja mam takie. Nikt nie jest bez winy, zamknac temat i nie skakac sobie do gardel. Jesli akcja przebiegnie nastepnym razem tak samo to juz trzeba dzialac, farcix

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Majo napisał:

4FUN

Wbijcie sobie do główek, że to nie jest 4fun a raczej ffa. I tyle wystarczy w tej skardze.
Słyszycie muzyke na mikro - mutujecie/kickujecie/banujecie. Mute jest dobrowolnie od admina zależne, równie dobrze może na pół godziny pogonić gościa.

Ale jedno w tej skardze pissing me off

18 godzin temu, ☛`Edziu napisał:

DEAD Pr3zerwatywka. : Rucham Ci matke

Jeszcze raz zobaczę pocisk na rodziców i to nie ważne czy w żartach czy nie to walę na łeb. A jeżeli admin to z degradacją.
Nigdy większości adminów nie było, więc większość adminów może nie wiedzieć: brak cenzury nie pozwala jedynie na wyzywanie rodziców.
Trzeba być ostatnią pałą żeby takie coś pisać.

17 godzin temu, Netan TDW napisał:

2. @Brunecia:) nie ma mutacji bo to dziewczyna

No to co? Dziewczyny też obowiązuje zakaz używania mikrofonu bez mutacji.

 

W temacie nie ma co rozstrzygać.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×