Tabela Serwerów Pykownia.pl

ID Gra MOD Adres IP Monitoring GameTracker HLTV Połącz
#1 ONLY DD2 dd2.pykownia.pl
#2 JAILBREAK 193.33.177.16:27030 WRACAMY NIEBAWEM
#3 DEATHRUN 193.33.177.12:27060
Rust
#4 Vanilla 188.165.22.92:28755
Garry's Mod
#5 TTT 185.30.124.110:30201
TeamSpeak 3
#6 TeamSpeak 3 ts3.pykownia.pl
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Lewinho

odrzucone
Moderator by Lewinho

8 postów w tym temacie

Imię: Michał
Ile czasu dziennie poświęcasz na forum?: Na forum wchodzę codziennie, także nie będzie problemu z aktywnością.
Doświadczenie w moderowaniu forum: Kiedyś miałem własne forum.
Coś o sobie: Mam na imię Michał, pochodzę z Zamościa lecz mieszkam i pracuję w Warszawie. W CS'a gram od 13 roku życia. Interesuję się sportem, muzyką i filmem. Z gier preferuje CS 1.6 i FIFA.
Co się zmieni na forum, gdy zostaniesz Moderatorem?: Postaram się dać od siebie coś dla forum w postaci aktywności oraz pomocy reszcie administracji.
Dlaczego Ty?(przekonaj nas): Posiadam doświadczenie na w/w stanowisku oraz posiadam spory staż na sieci. Może nie grzeszę postami, ale nadganiam posty spędzaniem czasu na forum. Chciałbym pomóc administracji i innym moderatorom w prowadzeniu forum i dbaniu aby Pykownia dobrze kojarzyła się wszystkim graczom. Wiele osób mnie tutaj zna, więc myślę że ze znajomością mojej osoby nie będzie problemu.

Pozdrawiam, Lewinho.

0

Można dać szansę 

+ staż 

+ aktywność 

+ podanie 

+ doświadczenie 

0

Jestem na małe tak:

+ aktywny,

+ ogarnięty,

+ potrzeba moderatorów,

- podanie nie przekonujące,

- posty.

0

Napisano (edytowany)

Jestem na NIE:

+ Wiek,

+ Staż na forum,

+ Doświadczenie,

+ Ogarnięty,

+/- Aktywność, jak dla mnie za słaba, na tej posadzie trzeba być bardzo aktywnym, a dodam, że jako AC nie sprawdziłeś jeszcze żadnego odwołania, a posiadasz tę rangę około 1 miesiąca, więc to o czymś świadczy,

- Podanie nie przekonuje,

- Posiadasz admina na innej sieci,