Tabela Serwerów Pykownia.pl

ID Gra MOD Adres IP Monitoring GameTracker HLTV Połącz
#1 DD2 #1 91.224.117.115:27015
#2 DD2 #2 193.33.176.198:27015
#3 DD2+DM 91.224.117.26:27050
#4 DEATHMATCH #2 193.33.177.12:27210
#5 4MAPS 193.33.176.19:27015
#6 JAILBREAK 193.33.177.16:27030
#7 DEATHRUN 193.33.177.12:27060
Rust
#8 Vanilla 188.165.22.92:28755
Garry's Mod
#9 TTT 185.30.124.110:30201
#10 Breach 79.133.194.18:30206
Minecraft
#11 Survival/Frakcje 185.38.249.93:27374
TeamSpeak 3
#12 TeamSpeak 3 pykownia.tspeak.pl
  • Ogłoszenia

    • Sh@dow <3

      * Zagłosuj na sasze serwery i zyskaj reputacje *   24.06.2017

      Zachęcamy Was do oddawania głosów na nasze serwery, każdy prawidłowo oddany głos na serwer to punkt reputacji! Link: http://pykownia.pl/forum/684-głosy-na-serwery/
    • Conrado da Vinci

      Zbiórka na rzecz naszej Sieci!   22.07.2017

      Jeśli chcesz nam pomóc finansowo, to ten temat jest dla Ciebie. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze wszelkimi szczegółami.   Link: http://pykownia.pl/topic/15122-zbiórka/  

Gr0m3r

 Właściciel Serwera
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Średniak

1 obserwujący

O Gr0m3r

  • Ranga
    Neutral
  • Urodziny 9 Sierpień

Informacje

  • Serwer
    Forumowicz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w grze
    Gr0m3r
  • Imię
    Daniel

Ostatnio na profilu byli

158 wyświetleń profilu
  1. Image is Unavailable! :<
  2. 98
  3. Dzięki za CS'a
  4. Eeeee....? Spóźniłem się?
  5. Levele 1 - 3,000 Doświadczenia 2 - 5,000 Doświadczenia 3 - 7,500 Doświadczenia 4 - 11,000 Doświadczenia 5 - 14,000 Doświadczenia 6 - 25,000 Doświadczenia 7 - 100,000 Doświadczenia Każdy następny level +20,000 Doświadczenia SCP-173 - Kiedy ktoś się na ciebie patrzy nie możesz się ruszać. Posiadasz specjalną umiejętność, którą możesz oślepić przeciwników. Na mapie znajdują się krople, które powodują nie mruganie przez 10 sekund. SCP-049 - Kiedy zaatakujesz wroga ten się zamieni w SCP-049-2 i będzie twoim pomocnikiem. SCP-106 - Kiedy zaatakujesz przeciwnika zabierzesz mu 30 HP oraz przeniesiesz go do wymiaru Łuzowego. Pamiętaj, że przeciwnik może się wydostać z wymiaru łuzowego, ale nie jest to proste. SCP-457 - Ciągle się palisz, dzięki czemu stojąc przy przeciwniku możesz go podpalić. SCP-966 - Jesteś niewidzialny, widać cię tylko przez noktowizor. SCP-1048 - Bardziej znany ludziom jako "misio,misiek" jest niski i posiada nóż! SCP-523 - SCP posiadający Piłę, no?... co tu więcej pisać? SCP-706 - Nasz serwerowy zamiennik "SCP Nieśmiałka" posiada nóż, kiedy się na nią patrzy dostaje większą szybkość!! SCP-035 - Należy do drużyny Personelu Klasy D Ma za zadanie pomóc klasie D wydostać się z ośrodka! Posiadasz Deagl'a oraz możesz podnosić karty oraz przedmioty! SCP-2805 - Lewym przyciskiem myszy zamrażasz innych graczy wspópracuj z innymi scp'kami aby wydostać się z placówki! SCP-682 - Jest bardzo wytrzymały, ale powolny. Lewym przyciskiem myszy atakujesz! SCP-939 - Szybki Jaszczur, jednak nie jest bardzo wytrzymały. SCP-999 - Leczy innych graczy! SCP-066 - Zabija swoim głosem! Personel Klasy D - Jako Personel Klasy D musisz uciec z Ośrodka, starujesz z niczym musisz znaleźć karty dostępu. Jesteś łatwym celem dla MTF, Medyków, Naukowców oraz SCP, jednak wśród MTF'u znajdują się Szpiedzy oraz Żołnierze CI, którzy mają za zadanie wyescortować cie z ośrodka. Weteran Klasy D - Jest to ta sama klasa co powyżej, jednak posiada 120HP oraz porusza się 5% szybciej, niż normalny Personel Klasy D Naukowiec: - Jako Naukowiec masz za zadanie uciec z ośrodka lub zostać escortowanym przez MTF/NTF. Medyk: - Jako Medyk masz za zadanie wydostać się z ośrodka lub zostać escortowanym przez MTF/NTF. Posiadasz apteczki, którymi możesz leczyć siebie oraz innych. MTF/NTF - Jako MTF/NTF masz za zadanie zabić Personel Klasy D oraz ocalić i wyescortować Medyków/Naukowców
  6. Nick Gracza: Powód Skargi: *Data, Godzina: - Jeśli dotyczy wyzwisk na chatcie. * Opcjonalnie
  7. Imię: Wiek: Jak długo grasz na serwerze: Znajomość komend ULX: Coś od siebie:
  8. 1) Ogólne 1.1 Na serwerze obowiązuje zakaz obrażania innych graczy oraz rozpowszechniania treści wzywających do agresji, nienawiści i jakichkolwiek innych zabronionych przez prawo. 1.2 Na serwerze jest całkowity zakaz używania jakichkolwiek cheatów czy też „wspomagaczy”. 1.3 Niedozwolonym jest podszywać się pod jakąkolwiek osobę. 1.4 Zakaz bugowania maszyn, bram, wind itp. Nie wolno blokować drzwi, stojąc w nich gdy się zamykają. 1.5 (Jeśli grasz/gracie przez TeamSpeak3 po ucieczce/śmierci powinieneś się udać na kanał Obserwatorzy i nie podawać graczom żadnych informacji pomagających w rozgrywce) 1.6 Zakaz propagowania nazizmu, rasizmu, pedofilii, pornografii, zoofilii itp. oraz wszelkich treści niezgodnych z prawem polskim. 1.7 Zakaz robienia niepotrzebnego spamu na chatcie. 1.8 Zakaz Robienia Głupich nicków/obrażających np. diss pier**l się itp. 1.9 Zakaz robienia Spray'i propagujących nazizm, rasizm, pedofilię, pornografię, zoofilię itp. 2) Zasady rozgrywki 2.1 Zakaz zabijania osób ze swojej drużyny oraz drużyn, które mają ci pomagać. (Np. Medyk MTF'a, itp.) 2.2 Zakaz Sojuszu MTF - SCP, MTF - Klasa D 2.3 Zakaz przedłużania gry (slay dla przedłużających) 2.4 Szpieg CI nie powinien, zabijać MTF'u na początku rundy chyba, że został zdemaskowany. 2.5 Zakaz kampienia się Łazarzem przy wyjściu z łuzowego wymiaru. 2.6 Zakaz bugowania drzwi w przejściach granicznych w celu pozostawienia ich otwartych. 2.7 Dozwolone jest korzystanie z informacji, nabytych przez okres bycia obserwatorem, jeżeli zrespisz się jako wsparcie (MTF NTF/CI). 2.8 Naukowcy powinni uciec poprzez zostanie eskortowanym. Naukowiec nie może odmówić bycia eskortowanym przez MTF/Ochronę, póki istnieje taka możliwość. Jeśli nie ma możliwości zostania odeskortowanym, można uciec na własną rękę. 2.9 Personel Klasy D ma starać się uciec. Jeżeli spotka Żołnierza/Szpiega CI może nawiązać z nim współpracę, ale nie musi. 2.10 SCP-035 jest w drużynie Personelu Klasy D i obowiązują go te same zasady! 2.11 SCP-999 jest przyjazny wobec wszystkich stworzeń i może pomagać komu zechce, jednak musi starać się uciec, jak tylko nadarzy się okazja. 2.12 MTF/Ochrona nie musi zabijać SCP-999 2.13 MTF/Ochrona ma za zadanie uratować Naukowców/Medyków i wyeliminować SCP oraz Personel klasy D. MTF musi grać aktywnie, zakaz kampienia przy Gate'ach/w swojej strefie w celu czekania, aż Medycy/Naukowcy sami przyjdą.
  9. 3:1 dla Polski
  10. 9/11/8/1/3/6
  11. Regulamin trochę długi, ale jak się go zna to jest na naszą korzyść ☛Pojęcia☜ Detective - Detektyw Innocent – Niewinny Traitor - Zdrajca RDM – Zabicie innego gracza bez powodu. Ghosting – Komunikacja z innymi graczami obecnymi na serwerze za pomocą komunikatorów Skype, Teamspeak czy innych. Lifecheck - Sprawdzenie żywotności innych graczy. Propkilling/Prophitting oraz Proppushing - Obijanie lub zabicie innego gracza Propem. ZAKAZ SPRAWDZANIA BEZ POWODU testować może tylko dete i tylko osoby podejrzane! 1) Zasady ogólne. 1.1 Na serwerze obowiązuje zakaz obrażania innych graczy oraz rozpowszechniania treści wzywających do agresji, nienawiści i jakichkolwiek innych zabronionych przez prawo. 1.2 Niedozwolone jest komunikowanie się między graczami na Skype, TS lub innych komunikatorach podczas rozgrywki, czyli tzw. "ghostingu". (Kara: Ban Permamentny) 1.3 Team-killing jest niedozwolony, chyba, że został on wykonany ze słusznych powodów. Bezpodstawny natomiast, jest jak RDM. 1.4 Na serwerze jest zakaz tak zwanego Propkillingu/Prophittingu oraz Proppushingu (Patrz pojęcia wyżej) 1.5 Niedozwolonym jest bugowanie mapy w celu dostania się w miejsca niedostępne na mapie. 1.6 Zabijanie nieaktywnych graczy jest traktowane jako RDM. 1.7 Każdy z graczy ma prawo wykonać tzw. „lifecheck”. Osoby które na niego nie odpowiedzą mogą zostać zabite. (Zakaz wykonywania lifecheków w celu zabicia afków, i na początku rundy) 1.8 Na serwerze jest całkowity zakaz używania jakichkolwiek cheatów czy też „wspomagaczy”. 1.9 Niedozwolonym jest podszywać się pod jakąkolwiek osobę. 1.10 Zabrania się Utrudniania gry będąc propem. 1.11 Serwer jest dla wszystkich, nie można wchodzić na serwer w 3+ osoby i mówić do ludzi "wyjdźcie bo my sami gramy" oraz zabijać ich, aby wyszli. Kara: Ban Permamentny. 1.12 Nie wolno sprawdzać się bez powodu, sprawdzać może tylko Dete i tylko osoby podejrzane. 1.13 Zakaz wyzywania innych graczy w reporcie oraz zamieszczania w nich głupich treści np. "ewrtrhrwtegre" itp. 1.14 Czat głosowy jest dozwolony od 14+, ewentualnie po mutacji wyjątki: wydawanie kosów itp. 1.15 Zakaz jest posiadania w nicku samych znaków specjalnych (Utrudnia pracę administracji) Minimalnie 3-5 normalnych liter/cyfr. 1.16 Zmiana nicku podczas gry, grozi banem na 5 minut! 1.17 Bezpodstawne oraz bezsensowne spamowanie Bindami (np. Gr0m3r is a Traitor) na chatcie może skutkować mutem. (Wyciszenie danego gracza na chatcie) 2) Zasady Detektywa. 2.1 Głównym obowiązkiem detektywa jest dochodzenie kto jest Traitorem. 2.2 Detektyw nie może ograniczać poruszania się innych graczy po mapie. (Wyjątek patrz. 2.4) 2.3 Detektyw nie ma prawa kazać wyrzucić broni innemu graczowi. 2.4 Detektyw ma prawo kazać zatrzymać się pojedynczej osobie, jeśli jest ona podejrzana. 2.5 Detektyw nie powinien używać Golden Deagla bez słusznych podejrzeń, oraz na początku rundy (Wyjątek, jeśli miał podstawy do tego). (Możliwość zreportowania za używanie Golden Deagla bez podstawnie i na początku rundy, osąd od uznania Administracji) 2.6 Detektyw nie może zabronić korzystania, z postawionego Health Station! 2.7 Detektyw nie ma prawa bezpodstawnie kajdankować innych graczy na samym początku rundy. (W ciągu pierwszej minuty chyba, że ma do tego podstawy) 3) Zasady Innocenta 3.1 Głównym celem Innocenta jest przeżyć, oraz pomóc detektywowi w odnalezieniu i wyeliminowania zdrajcy. 3.2 Innocent nie może współpracować ze zdrajcą. 4) Zasady Traitora. 4.1 Niedozwolone jest przedłużanie gry.⌛ 4.2 Zakazane jest campienie się jako traitor w pomieszczeniach typu Traitor Room, przez większość czasu. 5) RDM.☠ 5.1 Bezpodstawne zabicie innocenta przez innego innocenta karane jest 1 slayem. 5.2 Każde zabicie detektywa przez niewinnego karane jest 2 slayami. 5.3 Bezpodstawne zabicie traitora karane jest 2 slayami. 5.4 Bezpodstawny (Jeśli osoba strzelała do innych/raniła innych, osoba rzucająca kosa nie dostaje slaya) kos na innocenta rzucony przez innocenta bądź detektywa karany jest 1 slayem. 5.5 Osoba posiadająca broń traitora może zostać uznana za zdrajcę i zostać zabita, chyba, że detektyw potwierdzi że broń zdobyta została ze zwłok traitora. 5.6 Za każdego rzuconego Kosa, odpowiada osoba, która go rzuciła. 5.7 Rzucanie discombulator'ów w pobliżu ludzi przebywających na wysokości jest traktowane jako atak na te osoby. 5.8 Rzucanie granatów podpalających w pobliżu ludzi jest traktowane jako atak na te osoby. 5.9 Osobę przebywającą w Traitor Room'ie, niebędącą detektywem ani potwierdzonym innocentem można zabić. 5.10 Niesprawdzanie zwłok uznawane jest jako działanie Traitora. 6) ✭VIP✭ 6.1 Ranga VIP'a nie zwalnia z przestrzegania regulaminu! 6.2 VIP nie powinien nadużywać komend, jeśli to robi należy go zgłosić. 6.3 Jeśli niepewne jest kto zawinił (RDM,report itp.) VIP nie dostaje Slay'a. 7) Zasady Moderatora. 7.1 Moderator ma obowiązek podawać powód kary. 7.2 Moderator jest podległy Administracji i ma obowiązek wykonywać ich rozkazy. 7.3 Moderator jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu. 7.4 Moderator ma obowiązek wykonywania reportów i zgłaszania Administracji występków takich jak:(Ghosting,RDM'owanie,Ucieczki). 7.5 Moderator nie może nadużywać dostępnych komend. 7.6 Moderatora, również można zgłosić na Forum "Skargi" lub do Gr0m3r'a. 8) Zasady Administratora oraz SAdmin'a. 8.1 Ma obowiązek podawać powód wymierzonej kary. 8.2 Ma obowiązek przestrzegać regulaminu. 8.3 Ma obowiązek często przebywać na serwerze. 8.4 Ma prawo sprawdzić swoje reporty, gdy kara jest na korzyść admina należy zgłosić skargę na grupie. 8.5 Administratorów, również można zgłosić na Forum "Skargi" lub do Gr0m3r'a. 9)Zasady dotyczące konkretnych map: 9.1 ttt_waterworld - Zjeżdżalnie = Sprawdzarka (Zakaz sprawdzania się bez powodu, sprawdzać może tylko dete i tylko osoby podejrzane) 9.2 Każda próba otworzenia automatu na mapie ttt_waterworld, oraz innych pułapek dla traitora, jest traktowane jako działanie traitora. Nie można zmusić drugiej osoby do otworzenia/użycia pułapek traitora. (zabicie za niezrobienie tego, jest karane 1-2 slayem/ami) 9.3 Uruchomienie wiatraka na mapie ttt_dolls tym samym zabicie ☠ kogoś, również jest traktowane jako RDM 9.4 Wolno używać propów do latania tylko na mapie ttt_fastfood po Klucz do Zamkniętego pokoju w sklepie z bronią. ☛Wyjątkowe sytuacje: Za co można zabić bezkarnie, a za co nie☚ ✔Sytuacje, w których można zabić✔ 1. Chodzenie za graczem z wybuchającą beczką. 2. Nie sprawdzanie ciał. 3. Rzucanie discombobulatorem na wysokości. 4. Rzucanie granatu zapalającego w pobliżu ludzi. 5. Chodzenie z brońmi traitora (chyba, że detektyw potwierdzi, że broń została zdobyta z traitora). 6. Nie odezwanie się na lifechecka. 7. Strzelanie do innych graczy. 8. Rzucenie fakekosa. 9. Blokowanie przejścia.(Tak samo stanie w przejściu, jak i blokowanie propem.) 10. Chodzenie za graczami z przedmiotami typu siekiera (Rooftops) 11. Niszczenie kładek na Rooftops oraz Metropolis. 12. Podkładanie TNT na mapie Rooftops 13. Pozwolenie do zabicia siebie ✖Sytuacje, w których nie można zabić(RDM)✖ 1. Chodzenie za innymi graczami. 2. Celowanie w innych graczy. 3. Zabicie innocenta, na którego był kos (w tym przypadku za zabójstwo odpowiada osoba, która rzuciła kosa). 4. Nie wejście do testera.(Wyjątek, jeśli był to rozkaz Detektywa, który miał dowody/słuszne podejrzenia) 5. Nie można zabijać AFK'ów. 6. Za stanie w miejscu. 7. Detektyw nie może ograniczać ruchu po mapie. 8. Przyznanie się do bycia T 9. Bycie rannym. 10. Posiadanie tej samej broni z której osoba została zabita. 11. Chodzenie obok ciała Traitor'a 12. Wieszanie ciał, każdy może wieszać ciała... 13. Zabicie osoby, która nie będzie chciała powiedzieć/napisać Innocent od tyłu, również jest traktowane jako RDM.
  12. Garry's Mod - Trouble in Terrorist Town IP: 185.30.124.110:30201 Sloty: 20 Hosting: LiveServer.pl
  13. Jak włączyć konsolę? 1. W menu głównym Garry's Moda klikamy Opcję 2. W zakładce Keyboard klikamy Advenced... 3. Zaznaczamy drugą opcję, czyli "Enable developer console" 4. Teraz po przez wciśnięcie Tyldy(to ten przycisk nad "Tab'em" przed "1", oraz pod "Esc", jak nie wiecie, który wpiszcie w google "Tylda" i kliknijcie Grafika.) otworzy nam się console'a! Bindy do TTT bind "TuPodajeszKlawisz" "AtuKomenda" Tak to powinno wyglądać: bind "o" "ttt_radio traitor" lub tak: bind "v" "ulx menu" Lista komend: ttt_radio yes : Yes. / Tak. ttt_radio no : No. / Nie. ttt_radio help : Help! / Potrzebuje pomocy! ttt_radio imwith : I'm with (Nick Gracza) / (Nick Gracza) jest ze mną. ttt_radio see :I see (Nick Gracza) / (Nick Gracza) jest w moim wzroku. ttt_radio traitor : (Nick Gracza) is the Traitor! /(Nick Gracza) jest Zdrajcą! (Równoznaczne z KOS'em) ttt_radio suspect : (Nick Gracza) acts suspicious. / (Nick Gracza) jest podejrzany. ttt_radio innocent : (Nick Gracza) is Innocent. /(Nick Gracza) jest Niewinny. ttt_radio check : Anyone still alive? / Kto jeszcze zyje? kill - Zabija nas ulx menu : Włącza menu, w którym możesz znaleźć wszystkie dostępne komendy. *Przed bindowaniem przycisku upewnijcie się, że nie jest on już zbindowany do czegoś innego. *W miejscu (Nick Gracza) automatycznie pojawi się nick gracza, który był w pobliżu ciebie lub na którego wskazywałeś/-aś celownikiem.
  14. Gra jako Traitor: Twoim celem jest zabicie wszystkich Innocetów i detektywów. Możesz to zrobić w jaki sposób chcesz, możesz użyć specjalnych przedmiotów Traitora dostępnych pod przyciskiem "C". Traitor zaczyna z 3 kredytami, dostaje kolejne za zabijanie Innocentów oraz Detektywów. Traitorzy pod "Shift" mają czat głosowy pomiędzy sobą. (Czat głosowy dla Traitorów) Gra jako Detektyw: Twoim celem jest dowiedzenie się, (przy użyciu DNA Scanner'a oraz przedmiotów ze sklepu Detektywa, który jest również pod "C") kto jest Traitorem oraz zabicie go. (Bezpodstawne zabicie jest karane Slayem. DNA Scaner - Pozwala zlokalizować aktualne położenie zabójcy. Gra Jako Innocent: Twoim celem jest przetrwanie rundy, lub zabicie Traitów (Pamiętaj zabicie bezpodstawne karane jest slay'em). Możesz korzystać tylko z broni dostępnych na mapie. Karma Karma spada, jeśli bezpodstawnie zabijemy naszych Teammate'ów (Kolegów z drużyny), nie liczy się, jeśli była to samoobrona (Drugi zaczął strzelać jako pierwszy) Jeśli osiągniemy 600 Karmy dostaniemy Bana na godzinę. Podstawowe Skróty i Zwroty KOS : (Angielski "Kill on Sight") jeżeli ktoś rzuci na kogoś kos'a oznacza to że ma 100% (bądź kłamie) pewność że ta osoba jest Traitorem. Napisanie na chat'cie lub użycia binda np. Gr0m3r is a Traitor!, również jest traktowane jako KOS. RDM : (ang. Random Deathmatch) Zadawanie obrażeń bądź zabijanie randomowych osób bez powodu. Ghosting: Inaczej podpowiadanie sobie np. na TS'ie, Skype, Steam'ie itp. Inno: Innocent (Niewinny) T: Traitor (Zdrajca) Dete: Detective (Detektyw) Na serwerze musi przebywać min. 8 osób, aby było 2 Traitorów i jeden Detektyw. Poniżej 8 osób: 1 Traitor 0 Detektywów Reszta Innocentów.