Skocz do zawartości

Pykownia.pl

Pykownia.pl
  • Zawartość

    0
  • Wpisów na Chatboxie

    2300
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Amator

O Pykownia.pl

  • Tytuł
    Neutral

Informacje

  • Serwer
    Forumowicz
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Bywajcie

    A o mnie to już nie wspomniał :c @kenZo o ty mendo :v
  2. Żegnam Pykownikow

    Papa :3
  3. Serwer

    Powiem Ci kumpel tak ;D Zobacz kto widnieje przy dziale serwera jako opiekun, a później zwróć uwagę co zrobił od czasu gdy odeszliśmy :) Nawet tokenów dokupić nie mógł, mimo że mnie tu już nie było to jeszcze się nad wami litowalem i od siebie wrzucałem. Ale z takim podejściem administracji więcej kasy w ten serwer topił nie będę ;D Piszcie do Aleczka żeby Wam go naprawił, nic innego Wam nie pozostaje :3
  4. Serwer

    Panowie kiedy ogarnialiśmy dd2 z Kenzo ( on jawnie na forum z rangą, ja po cichu), wszystko śmigało czego efektem był pełen serwer, jak i ekspresowa pomoc z różnego rodzaju bugami, błędami. Teraz, odchodząc, chcieliśmy pokazać jak mocno administracja ma w Was, użytkowników, którzy tworzą tą sieć, wyje&@ne. Dziękuję i pozdrawiam.
  5. Serwer

    Panowie xD Tu trzeba jedną jedyną paczkę wgrać, która jest podana "na tacy" ale jak się ma takie pojęcie to później jest 0/0 ^.^
  6. pluginy serwer

    Ja to proponuje Wam wpierw ogarnąć kogoś kto by Wam serwer włączył xd
  7. VIP

    Już powinno być ok.
  8. [Ranga Nadana] Zasluzony dla DyLa

    No to mi załatw zbanowanego, nie moge się doczekać "ziomek".
  9. [Ranga Nadana] Zasluzony dla DyLa

    "Zmiana rangi na ZASŁUŻONY może zostać nadana w ramach rezygnacji z pełnienia funkcji, a nie degradacji." "Nie." "Pozdrawiam." Po prostu się nie należy. :)
  10. [Ranga Nadana] Zasluzony dla DyLa

    Wariacie xD Ty masz z niej zrezygnować, fak faktem, kiedyś tam zrezygnowałeś ale dużo więcej razy zostałeś zdegradowany ^.^
  11. Forumowa Gazetka #14

    @BumBumHeadShot poniekąd :) Dostałem awans tak jak @Lexi napisała lecz po jakimś czasie zrezygnowałem, myśle że jednak racja jest po stronie Oli ;)
  12. #5 Utwór miesiąca - Propozycje

  13. #140 - Pytanie na dziś

    Junior Adminem na Pykowni. Niestety to marzenie ściętej głowy
  14. Rezygnacja Haxik

    Wraz z dniem dzisiejszym mój czas na Pykowni dobiegł końca. Proszę o odebranie mi rang forumowych, jak i na TeamSpeak'u. Ja odchodzę, a wraz ze mną serwery, co za tym idzie admini oraz opiekunowie również, więc proszę o odebranie rang: @kqSx, @Rewo, @Maiki 2135`, @xmeggiex (O ile ma admina Mirage'a w rangach.), @je_o, @zYm1, @DODOR2, @Sasori, @whisky
  15. #Maj LOTTTO

    1 - 7 - 12 - 13 - 17 - 23
×