Tabela Serwerów Pykownia.pl

ID Gra MOD Adres IP Monitoring GameTracker HLTV Połącz
#1 ONLY DD2 dd2.pykownia.pl
#2 JAILBREAK 193.33.177.16:27030 WRACAMY NIEBAWEM
#3 DEATHRUN 193.33.177.12:27060
Rust
#4 Vanilla 188.165.22.92:28755
Garry's Mod
#5 TTT 185.30.124.110:30201
TeamSpeak 3
#6 TeamSpeak 3 ts3.pykownia.pl

Sh@dow <3

 Właściciel
  • Zawartość

    752
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Muzyka Profilu

Reputacja

1014 NoLife

O Sh@dow <3

  • Ranga
    szadoł

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

  • GG
    49255234

Ostatnio na profilu byli

4404 wyświetleń profilu
  1. Nick: @Sh@dow <3 Powód nieobecności: Budowa. Czas nieobecności: Parę dni.
  2. Regulamin ShoutBox: 1. Staraj się pisać zgodnie z zasadą polskiej ortografii, nie używając CAPS LOCK'a. 2. Nagminne przeklinanie oraz kierowane w stronę użytkowników jest zabronione. 3. Staraj się pisać tak, by twoje wypowiedzi nie zajmowały połowy czatu / maksymalnie 3 wiadomości z rzędu. 4. Nie reklamuj, nie spamuj tekstem / emotikonami itp. 5. Zakaz pisania o tematach rasistowskich / pornograficznych. 6. Zabrania się umieszczania linków do podań, próśb o UB. 7. Zabrania się obrażania / oczerniania innych użytkowników. 8. Szanujmy się nawzajem. Inne nieujęte w regulaminie istotne zasady, może przytoczyć każdy Administrator lub Moderator forum. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego informowania użytkowników. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
  3. §1. Postanowienia Ogólne: Moderator to użytkownik posiadający uprawnienia do modyfikacji postów. Posada moderatora dobrowolna. Wyboru moderatorów dokonują administratorzy. Metodą wyboru jest ogłoszenie naboru do grupy moderacyjnej i wybór spośród nadesłanych kandydatur lub mianowanie użytkownika ze względu na wzorową postawę, wysoką aktywność lub wysokie kwalifikacje w danej dziedzinie. Kandydaci na moderatorów nie mogą mieć żadnych ostrzeżeń. §2. Prawa: Usuwanie lub modyfikacja postów zawierających: - wulgaryzmy w znacznym stopniu - treści rasistowskie, sexistowskie itp. - treści pornograficzne - wypowiedzi obrażające użytkowników forum - wypowiedzi obrażające daną kulturę, religię, poglądy itp. Usuwanie lub modyfikacja postów: - nie wnoszących nic do tematu - o niskim poziomie intelektualnym - zawierających liczne błędy ortograficzne oraz interpunkcyjne, a także literówki - składających się w większości z ikonek emocji (emotek) Zamykanie tematów może nastąpić na prośbę autora tematu, lub po tygodniu od daty ostatniego postu, nie wcześniej (nie dotyczy działu "Przywitaj/Pożegnaj się" w tym wypadku zamknąć można po 2 dniach wzwyż od daty napisania tematu). Usuwanie i modyfikacja ankiet sprzecznych z regulaminem forum Upominanie słowne użytkowników łamiących regulamin zarówno na forum jak i poprzez Prywatną Wiadomość. (zalecane w przypadku drobnych wykroczeń i nowych użytkowników) Wystawianie Ostrzeżeń użytkownikom łamiącym regulamin (zalecane w przypadku poważnych naruszeń regulaminu) Wystawienie 10 ostrzeżenia (lub ostrzeżenia o wartości 10) jednoznacznego ze "zbanowaniem" użytkownika. Decyzja o wystawieniu takiego ostrzeżenia powinna być uzgodniona z Administratorem. Moderator ma prawo do modyfikacji postów tylko i wyłącznie w przypisanych mu działach. Moderator ma prawo do poprawiania (także zaznaczania widocznym kolorem) błędów w postach. §3. Obowiązki: Podstawowym obowiązkiem moderatora jest utrzymywanie porządku, dyscypliny, estetyki w przypisanym mu dziale tematycznym, a także egzekwowanie regulaminu od użytkowników. Częste odwiedzanie forum. Weryfikacja nowych postów powstałych w przypisanym dziale. Weryfikacja informacji zawartych w postach pod względem merytorycznym w miarę możliwości i wiedzy moderatora. Usuwanie lub modyfikacja informacji błędnych, zawierających nieprawdziwe informacje, wprowadzających w błąd lub niezgodnych ze stanem faktycznym. Prezentowanie postawy godnej naśladowania. Wyjaśnienie wszelkich błędnych decyzji i czynności z przeproszeniem poszkodowanych użytkowników włącznie. Pisanie postów będących przykładem poprawności merytorycznej, ortograficznej, interpunkcyjnej, stylistycznej i estetycznej. Wykazywanie się umiejętnością "pokojowego" rozwiązywania konfliktów oraz łagodzenia sporów między forumowiczami. W przypadku usuwania lub edycji postu, podpisanie się pod dokonanymi czynnościami oraz wpisanie powodu usunięcia lub edycji postu. Brak wyjaśnienia jest równoznaczny z brakiem argumentacji, a co za tym idzie ze złamaniem regulaminu. §4. Postanowienia końcowe: Decyzje moderatora są ostateczne i niepodważalne. W razie niesłuszności dokonania czynności moderatorskich sprawę bezzwłocznie należy skierować do Administratora celem wyjaśnienia. Podważanie decyzji moderatora przez innego moderatora i dokonywanie zmian może zostać uznane za naruszenie regulaminu. W przypadkach, w których uprawnienia moderatorskie nie wystarczają do rozwiązania danej sprawy należy skierować się do administratora. Nadużycie uprawnień moderatorskich dla korzyści własnych wiąże się z karą: ostrzeżenia, usunięcia z grupy moderatorskiej, a w skrajnych przypadkach do zbanowania. Nieznajomość regulaminu i jego nieprzestrzeganie, niedbałość wykonywanych czynności, niegodna postawa wiążą się z karą usunięcia moderatora z grupy moderatorskiej. Solidna i przykładna praca może w przyszłości odnieść skutek w postaci awansu na stanowisko o wyższych uprawnieniach. Wszelkie wykonane czynności przez moderatora są zapisywane w Log'ach forum. Czynności moderatora są kontrolowane przez administratora. Wszelkie wątpliwości, sugestie, problemy kierować należy do administratora.
  4. §1. Postanowienia Ogólne. Rejestrując się na forum automatycznie akceptujesz niniejszy regulamin. Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie jedno konto na forum. Udostępnianie swojego konta innym użytkownikom jest zabronione. Zakazuje się tworzenia kont zawierających w nazwie reklamę stron / serwerów, treści rasistowskich / pornograficznych / religijnych. Zakazuje się umieszczania treści zawierających czyjeś dane osobowe, zdjęcia etc. Zakazuje się posiadania rang wyższych niż Użytkownik na innych forach / serwerach, w przypadku starania się o rangę na Pykownia.pl. §2. Tematy & posty. Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. Przed napisaniem tematu, sprawdź czy podobny już nie istnieje. Jeżeli temat został zamknięty lub usunięty, nie zakładaj go ponownie, zgłoś post / napisz do Administracji, z zapytaniem co było powodem takiej decyzji. Zabrania się pisania w tematach nieaktywnych od 7 dni (wyłączone HydePark). Zabrania się celowego nabijania reputacji drugiemu użytkownikowi. Jeżeli twoje podanie zostało odrzucone, następne możesz napisać dopiero po tygodniu. Zakazuje się wypowiadania w swoich podaniach. Wszelkie spory w postach nie są tolerowane, należy to załatwiać na priv. Zabrania się spamowania postami w działach (o tym czy osoba spamuje decyduje Administracja). Nie pisz posta pod postem, używaj opcji Edytuj. Każdą wypowiedź w podaniu poprzyj przynajmniej 3 argumentami. Staraj się pisać wypowiedź "własnymi słowami", nie kopiuj wypowiedzi innych użytkowników. Obrażanie / oczernianie użytkowników jest surowo zabronione. Staraj się zachować zasady polskiej ortografii. Nie nadużywaj koloru czerwonego. Nie pisz CAPS LOCK'iem. Staraj się by twoje wypowiedzi były przejrzyste i czytelne. §3. Avatary i sygnatury. Zabrania się używania avatarów i sygnatur z treściami rasistowskimi, erotycznymi oraz takimi które ogólnie zostały przyjęte za niewłaściwe. Administracja może usunąć avatar / sygnaturę jeśli uzna je za niewłaściwe, bez podawania przyczyny. Treść nie może zawierać reklam innych stron / serwerów. §4. Postanowienia końcowe. Reklamy stron / serwerów należy umieszczać w przeznaczonym do tego dziale. W przypadku zostania zbanowanym na forum / serwerze, osobie nie przysługuje zwrot kosztów oraz traci posiadane rangi bezpowrotnie. Jeżeli znalazłeś treść naruszającą regulamin, zgłoś dany post, w ostateczności zgłoś to Moderatorowi lub Administratorowi. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników. Bezpodstawna skarga na użytkownika / członka ekipy Pykownia.pl będzie skutkowała +4 pkt. warn. Złamanie dowolnego punktu regulaminu skutkuje warnem (10 pkt. warn jest równoznaczne z banem na forum). Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Wobec wszystkich prób ataków DDoS, będą wszczynane postępowania zgodnie z Art. 268. § 1. Inne nieujęte w regulaminie istotne zasady, może przytoczyć każdy Administrator Sieci. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego informowania użytkowników. Decyzja Administratora jest ostateczna i niepodważalna. USTAWA O PRAWACH AUTORSKICH: Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994 / 24 / 83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).
  5. zbanowany

    Jednak demko należy rozpisać, czekamy @Alek
  6. * Wiadomość wygenerowana automatycznie * Użytkownik Przywitany Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami Administracja Pykownia.pl
  7. Zawieszone - 2 ostrzeżenia do odpracowania.
  8. odrzucone

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
  9. zlecenie odrzucone

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
  10. Zapraszam na PW/GG.
  11. * Wiadomość wygenerowana automatycznie * Użytkownik Pożegnany Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami Administracja Pykownia.pl
  12. * Wiadomość wygenerowana automatycznie * Użytkownik Pożegnany Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami Administracja Pykownia.pl
  13. Powodzenia w życiu
  14. Jest wyśrodkowany - logo może nieco zmylić.